dimarts, 22 de desembre del 2015

LES VOSTRES VALORACIONS SOBRE EL TRIMESTRE


Jo crec que m'ha anat bastant bé aquesta evaluació. He fet sempre els deures, he tret molt bona nota a la presentación oral i a l'examen i he tingut molt bon comportament. No m'he ficat en ningún problema ni he faltat cap dia excepte un ( el 13 d'octubre crec, perqué l'avió no va sortir) i a més he fet tots els resums del llibre.

Fent la mitja de les notes (9,25 i 8,4) me queda un 8,32 pero com que m'he portat be i sempre he fet els deures ( tinc la butlleta plena) també puja. I he fet un treball pujanota, he penjat 5 paraules al mur col·laboratiu de clase i del blog i he participat molt en el bloc, així que jo crec que em mereixc un 9 o 9,5.
                                                                                                                        Mónica

__________________________________________

Aquest trimestre, m'ho he passat molt be, no m'esperava que fossi així perquè tot el món em deia que l'institut era molt dolent, però he tingut sa oportunitat de poder  descubrir-ho per jo mateixa i la veritat estic súper contenta amb tot en general, les notes, la decoració de la classe, els companys, els professors... TOT!😍
                                                                                                                                             Mandy

_____________________________________________

Aquesta avaluació he aprés coses que ja sabia pero no ho tenia molt clar, i m'has sabut obrir sa  ment 
perquè a mi em costa un poc. Però em costa perque m'avorreixo  no preste atenció pero en la teua classe no m'avorreixo (a vegades) pero molt poques vegades i les teues classes m' encanten perquè són molt divertides 
T'ESTIM MOLT😍💘🙊
                                           Laude
______________________________________________

Hola, bon dia Lourdes,💗💗

Nosaltres, Laura i Elena, pensam que cada vegada feim menys faltes i, ara, sabem escriure millor un bon text: amb la pluja d'idees... 
En general en ha agradat agradat aquest trimestre i ens sembla fàcil.(Per ara... )  
Un abraç molt gran 
De:Elena i Laura

Pd: Sabem enviar emails.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada